FANDOM

Vidar Nemegt to klasyczny przypadek szalonego naukowca z pogardą dla życia. Jest hybrydą człowieka i Trunina. Jest głównym wrogiem w "AB10: Finał".

Wygląd

Jest hybrydą człowieka i Trunina. Ma czerwoną skórę, fioletowe włosy w kształcie grubych dredów i nie posiada nozdrzy. Ma wystające kości policzkowe. Jego twarz przypomina ludzką czaszkę. Ma żółte oczy. Nosi brudny i porwany, czarny płaszcz, brązowe, zniszczone spodnie i pomarańczowy golf w takim samym stanie. Ma ostre pazury. Chodzi boso.

Osobowość

Vidar jest zawsze chłodny, bezwzględny i zaślepiony wizją nieśmiertelności. Poszukujący siły, zemsty i możliwości wiecznego życia za wszelką cenę. Ciężko doświadczony będąc dzieckiem staje się on złym do szpiku kości kryminalistą. Pewne jest to, że jest on jedną z najbardziej wyrazistych i intrygujących postaci, obok której nie można przejść obojętnie. Jest najczystszą personifikacją samego zła, która nie cofnie się przed niczym, by osiągnąć swój cel.

Wypowiada się grzecznie i kulturalnie, jest spokojny i bardzo opanowany, jednak gdy straci cierpliwość i zaczyna walczyć, odzywa się w nim bestia z krwi i kości, nie posiadająca litości dla przeciwnika. Przypomina swoim zachowaniem psychopatycznego mordercę o dobrych manierach i skrytych skłonnościach do sadyzmu oraz okrucieństwa. Jest on również postacią mającą za nic uczucia i izolującą się od ludzi.

Jest szalony, podły, zmanipulowany, chytry, okrutny i brutalny. Nie obchodzi go życie ludzi - gardzi nimi. Był gotów zabić całą rasę ludzką, by pokazać światu jak słabym gatunkiem była. Vidar ma nawyk do poprawiania włosów i oblizywania ust.

Historia

Vidar brał udział w projekcie XT4. Po wybuchu który on sam spowodował, roboty które stworzył trafiły do jego krwi i krwi innych będących na miejscu naukowców. Zostali zamienieni w potwory. Od tamtej pory obwinia swoje ludzkie geny o ten incydent. Niedługo potem popadł w szaleństwo i sam wznowił Projekt XT4 który zakończył z powodzeniem.

Umiejętności

  • Vidar jest bardzo silny i wytrzymały.
  • Ma bardzo rozbudowany intelekt, zwłaszcza w dziedzinie nanotechnologii. Jego intelekt służy do rozwiązywania problemów w trudnych sytuacjach.
Vidar001

Koncepcja Vidara.

  • Posiada też ostre pazury.

Występy

Ciekawostki

Wkrótce.

Zobacz też

Lista wrogów z AB10
Główni wrogowie
ArgaxLeonVidarAnnubisOsiem OsiemZakon Zabójców (Król Zakonu Zabójców) • NucleusZegarmistrz
Drugoplanowi wrogowie
HarpiaAlbertMgłaDoktor SharpSzakalCorvusSturnusSzkwałWładca OceanówPerth
Pozostali
Wkrótce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki