FANDOM

Potop
Flood
Szablon:TabberINF
Informacje
Gatunek Nieznany
Planeta Nieznana
Ciało Wodny humanoid
Moce i zdolności
Umiejętności Hydrokineza
Kontrolowanie gęstości ciała
Zwiększona wytrzymałość
Zwiększona siła
Regeneracja
Oddychanie pod wodą
Twórcy
Twórcy Benios912
Galeria

Potop to kosmita z nieznanej próbki DNA z nieznanej planety. 

Wygląd

AB10

Potop jest kosmitą, którego ciało zbudowane jest z cząsteczek wody, które są ze sobą ściśle połączone. Substancja posiada kształt humanoida z jednym, podłużnym okiem, otoczonym czarną "brwią". Oko jest koloru brązowego, a symbol Ultimatrixa/Omnitrixa Finis nosi na klatce piersiowej.

AB10: Ewolucja

Potop jest teraz chudszy, a kształt "brwi", która otacza oko został lekko zmodyfikowany. Symbol Ultimatrixa/Omnitrixa Finis nosi na klatce piersiowej.

Moce i umiejętności

Główną umiejętnością Potopa jest hydrokineza, czyli manipulowanie wodą. Obcy może tworzyć, kształtować i manipulować wodą, nieorganicznymi związkami cieczy oraz gazu (pary wodnej). Dzięki ciału zbudowanemu z cząsteczek wody, potrafi kontrolować swoją gęstość i kształt, przez co może na przykład zamienić się w kałużę, czy wytworzyć z ręki kolce. Potrafi również wykorzystać wodę do regeneracji.

Posiada zwiększoną siłę i wytrzymałość oraz potrafi bardzo szybko poruszać się w wodzie. Paradoksalnie, poprzez bycie wodą, Potop wchodząc do zbiornika wodnego, powiększa się i "doczepia" do swojego ciała cząsteczki ze zbiornika. Dzięki takiemu procesowi, potrafi szybko opróżnić największe jeziora, czy baseny. Gdy pływa, widoczna jest jedynie jego "brew".

Występy

AB10

AB10: Ewolucja

Ciekawostki

Zobacz też