FANDOM

Paralizard
Paralizard
Szablon:TabberINF
Informacje
Gatunek Paraiguanin
Planeta Paralizja
Ciało Humanoidalny gad
Forma ostateczna Ostateczny Paralizard
Moce i zdolności
Umiejętności Zwiększona wytrzymałość
Zwiększona zwinność
Zwiększona szybkość
Zwiększona skoczność
Paraliżowanie
Absorpcja energii życiowej
Absorpcja mocy
Twórcy
Twórcy WindMarine12
Galeria

Paralizard to kosmita z próbki DNA Paraiguanina z planety Paralizja.

Wygląd

AB10

Wygląda jak mała jaszczurka chodząca na dwóch nogach. Ma zieloną skórę, jaśniejszy brzuch i nosi czarne spodnie z białym pasem. Ma zielone oczy, czarne wargi z których wystaje jeden ząb, zielone narośla na policzkach i krótki ogon. Nosi symbol Ultimatrix'a/Omnitrix'a Mark II na klatce piersiowej.

AB10: Ewolucja

Zmienił się jego wygląd. Ma teraz czworo oczu. Jego wargi nie są czarne, narośla na policzkach zniknęły i są teraz na udach. Jego dłonie są ciemniejsze. W niektórych miejscach jego łuski mają ciemniejszy odcień a na barkach ma wyblakłe naramienniki. Nosi symbol Ultimatrix'a/Omnitrix'a Mark II na klatce piersiowej.

AB10: Finał

Paralizard jest teraz większy i bardziej umięśniony. Z wyglądu bardzo przypomina Ostatecznego Paralizarda. Ma większe ręce i dłuższe zęby. Nosi symbol Omnitrix'a Mark II na klatce piersiowej.

Moce i umiejętności

Na czubkach palców posiada narządy które potrafią sparaliżować ofiarę i przejąć ¼ jego umiejętności. Potrafi sparaliżować jedynie w kontakcie ze skórą przeciwnika. Paraliż trwa od 25 minut do 1 godziny.

Paralizard jest bardzo zwinny, szybki i wytrzymały. Potrafi chodzić po ścianach dzięki ostrym pazurom.

Wady

Paralizard może być sparaliżowany przez innego Paraiguanina.

Występy

AB10

Wkrótce.

AB10: Ewolucja

Wkrótce.

Ciekawostki

Wkrótce.

Zobacz też

Wkrótce.