FANDOM

Lawina
Avalanche
Szablon:TabberINF
Informacje
Gatunek Nieznany
Planeta Nieznana
Ciało Humanoidalny robot
Moce i zdolności
Umiejętności Zwiększona siła
Zwiększona wytrzymałość
Zwiększona zwinność
Terrakineza
Ferrokineza
Manipulacja wibracjami
Sejsmiczny zmysł
Twórcy
Twórcy WindMarine12
Galeria

Lawina to kosmita z nieznanej próbki DNA z nieznanej planety.

Wygląd

AB10

Jest niewidomym kosmitą który przypomina robota. Ma szarą zbroję i ciemnoszary hełm z wizjerem. Na jego ramionach i przedramionach wyrastają kolce. Nosi symbol Ultimatrixa/Omnitrixa Mark II na klatce piersiowej.

AB10: Ewolucja

Zmienił się jego styl animacji. Ma ciemniejsze kolce i palce. Paski na jego hełmie zniknęły. Nosi symbol Ultimatrixa/Omnitrixa Mark II na klatce piersiowej.

AB10: Finał

Lawina wygląda tak samo jak w serii "AB10". Jest wyższy i bardziej umięśniony. Jego umiejętności zostały zwiększone. Nosi symbol Omnitrixa Mark II na klatce piersiowej.

Moce i umiejętności

Posiada zdolność do generowania fal sejsmicznych z jego rąk, które są wystarczająco silne, aby tworzyć trzęsienia ziemi o różnej wielkości. Może także kontrolować ziemię i metal. Kontrola nad metalem polega na manipulowaniu mikroskopijnymi ilościami Ziemi znajdującej się w metalu.

Pomimo swej ślepoty potrafi odkryć położenie obiektów otaczających go za pomocą echolokacji, lecz zdolność ta nie może zostać wykorzystana gdy obiekt nie dotyka ziemi. Sejsmiczne widzenie polega na słyszeniu a także wyczuwaniu fal dźwiękowych wyemitowanych poprzez wibracje wywołane przez ruch.

Wady

Lawina nic nie widzi gdy nie dotyka ziemi.

Występy

AB10

AB10: Ewolucja

Ciekawostki

Wkrótce.

Zobacz też

Wkrótce.