FANDOM

Krajacz
Slicer
Szablon:TabberINF
Informacje
Gatunek Nieznany
Planeta Nieznana
Ciało Humanoidalne
Moce i zdolności
Umiejętności Zwiększona wytrzymałość
Wytwrzanie kolców z ciała
Manipulowanie kolcami
Strzelanie kolcami
Ograniczona regeneracja
Ekspert szermierki
Twórcy
Twórcy WindMarine12
Galeria

Krajacz to kosmita z nieznanej próbki DNA z nieznanej planety.

Wygląd

AB10

Krajacz ma szarą twardą skórę która od przedramion do dłoni jest kremowa i delikatniejsza. Twarz na której jest tylko jedno oko, także jest koloru kremowego. Klatka piersiowa jest czarna. Zamiast rąk ma ostrza z których mogą wyrosnąć mniejsze służące jako palce. Na ramionach także rosną kolce ale mniejsze. Nosi symbol Ultimatrixa/Omnitrixa Mark II na klatce piersiowej.

AB10: Ewolucja

W retrospekcjach zmieniła mu się twarz i ma teraz usta. Jego nogi są kremowe do kolan. Nosi teraz czarno-turkusowy kombinezon. Nosi symbol Ultimatrixa/Omnitrixa Mark II na szaro-białym pasie.

AB10: Finał

Wygląda tak samo jak w "AB10" z wyjątkiem, że jest ciemniejszy i wyższy. Jego ostrze są twardsze i ostrzejsze. Nosi symbol Omnitrixa Mark II.

Moce i umiejętności

Ciało Krajacza potrafi generować ostre, organiczne kolce których może używać np.: jako pociski czy miecze. Jego ręce przekształcone są w ostrza dzięki którym jest świetnym wojownikiem.

Jest również bardzo wytrzymały. Gdy któryś z ostrzy na jego ciele złamie się lub zostanie uszkodzony, natychmiast się regeneruje.

Wady

Miejsca kremowe (ręce i twarz) mogą zostać stopione np.: żrącym kwasem.

Występy

AB10

AB10: Ewolucja

Ciekawostki

Wkrótce.

Zobacz też

Wkrótce.