FANDOM

Eksplozja
Explosion
Szablon:TabberINF
Informacje
Gatunek Essentiavitas
Planeta Navitasmot
Ciało Żyjąca energia
Moce i zdolności
Umiejętności Zwiększona siła
Zwiększona wytrzymałość
Zwiększona zwinność
Refleks
Przyspieszanie molekularne
Wyposażenie Kombinezon ochronny
Twórcy
Twórcy WindMarine12
Galeria

Eksplozja to kosmita z próbki DNA Essentiavitasa z planety Navitasmot.

Wygląd

AB10

To obcy który jest żyjącą energią zamkniętą w kombinezonie zabezpieczającym który przybiera formę użytkownika Ultimatrixa/Omnitrixa - w tym przypadku człowieka. Kombinezon jest koloru srebrnego z fioletowo różowymi rękawicami i butami. Jest wzrostu dorosłego człowieka. Ma zielone oczy. Nosi symbol Ultimatrixa/Omnitrixa Mark II na klatce piersiowej. 

AB10: Ewolucja

Zmienił się jego styl animacji i to, ze nosi teraz rękawiczki bez palców. Nosi symbol Ultimatrixa/Omnitrixa Mark II na klatce piersiowej.

AB10: Finał

Wygląda tak samo jak w poprzedniej serii.

Moce i umiejętności

Potrafi zabierać potencjalną energię zgromadzoną w obiekcie i przekształcić ją w energię kinetyczną, w ten sposób "ładuje" obiekt z wynikiem wybuchu. Im większy jest obiekt tym więcej czasu zajmuje ładowanie. Większość ładowania odbywa się poprzez bezpośredni kontakt ze skórą. Siła wybuchu jest zalezna od masy obiektu, na przykład załadowane karty do gry eksplodują z siłą granatu.

Posiada niezwykłe zdolności fizyczne (siła, szybkość, refleks, zwinność, elastyczność, zręczność, koordynacja, równowaga i wytrzymałość).

Jego kombinezon wytwarza ciecz nienewtonowską. Taki płyn, w momencie gwałtownego zadziałania na niego dużej siły, zwiększa swoją gęstość. W momencie gdy pocisk uderza w jego zbroję, zwiększa ona punktowo swoją gęstość do tego stopnia, że pocisk nie jest w stanie się przebić i po prostu odbija się od stroju.

Wady

Nieznane.

Występy

AB10

AB10: Ewolucja

Ciekawostki

  • Essentiavitas (łac. Essentia - esencja, Vitas - żyje), Navitasmotu (łac. przepływ energii, ruch energii) - tłumaczenie gatunku i planety Eksplozji.

Zobacz też

Wkrótce.