FANDOM

Cheetah
Cheetah
Szablon:TabberINF
Informacje
Gatunek Nieznany
Planeta Nieznana
Ciało Humanoidalny kot
Moce i zdolności
Umiejętności Zwiększona siła
Zwiększona wytrzymałość
Zwiększona zwinność
Zwiększona szybkość
Ostre kły i pazury
Soniczny ryk
Twórcy
Twórcy Benios912
Galeria

Cheetah to kosmita pochodzący z nieznanej próbki DNA z nieznanej planety.

Wygląd

AB10

Cheetah jest muskularnym kosmitą przypominającym ziemskiego geparda. Posiada szarożółtą, cętkowaną sierść, która ciemnieje, aż staje się czarna, na brzuchu i klatce piersiowej. Na każdym palcu u łapy posiada ostre pazury. Jego długi ogon zakończony jest czarną plamą. Na twarzy widnieje typowo "koci" nos oraz brązowe oczy. Szczęka Cheetah jest lekko wysunięta do przodu, a z paszczy wystają dwa kły. Nosi Ultimatrixa/Omnitrixa Finis na klatce piersiowej.

AB10: Ewolucja

Zmienił się jedynie styl animacji kosmity. Nosi Ultimatrixa/Omnitrixa Finis na klatce piersiowej.

Moce i umiejętności

Cheetah ma super siłę i zwinność, które umożliwiają mu na skakanie bardzo daleko i wysoko. Posiada ostre jak brzytwa pazury, którymi łatwo może przecinać stal. Jest również niezwykle wytrzymały, ponieważ może przeżyć upadek z dużej wysokości, czy też strzał z broni.

Niewiarygodnie umięśnione nogi, pozwalają kosmicie rozwijać ogromne prędkości, nie tylko biegnąc na dwóch łapach, ale i na czterech. Dzięki jego muskulaturze, potrafi podnieść obiekty cięższe od niego. Podczas przypływu gniewu, czy stresu, Cheetah potrafi wygenerować z paszczy soniczny ryk, którym może zastraszać swoich przeciwników.

Występy

AB10

AB10: Ewolucja

Ciekawostki

Zobacz też