FANDOM

Ashley Jean Orion – jedna z głównych bohaterek serii "AB10" i "AB10: Ewolucja", a także postać drugoplanowa w serii "AB10: Finał". Została wychowana przez grupę asasynów, znaną jako Zakon Zabójców. Po ukończeniu szkolenia w wieku czternastu lat, została pełnoprawnym członkiem organizacji.

W szkole Ashley poznała Adriana Tennysona, w którym zakochała się z wzajemnością. Chłopak również wiódł podwójne życie, jednak jako bohater wraz ze swoim bratem Beniaminem. Wielokrotnie stawała w szranki ze swoim chłopakiem, który nie miał pojęcia o prawdziwej tożsamości przeciwnika. Gdy tajemnica dziewczyny wyszła na jaw, Adrian postanowił przyjąć Ashley do drużyny AB10, jako podwójnego szpiega.

Zakon dowiedział się o zdradzie swojej członkini, jednak nim organizacja mogła wykonać jakikolwiek ruch, Ashley użyła eposu Realitatem i wymazała z rzeczywistości cały Zakon i jego członków, wliczając w to siebie. Jakiś czas później za pomocą fragmentu eposu Argax wskrzesił Zabójców i przejął nad nimi kontrolę, podając się za Nucleusa. Adrian był w stanie wpłynąć na Ashley i ponowie odbić ją z rąk Zakonu, jednak dziewczyna straciła większą część pamięci. Tennyson obiecał, że pomoże jej odzyskać wszystkie utracone wspomnienia.

Rok po pokonaniu prawdziwego Nucleusa i zniknięciu Zakonu Zabójców, Ashley kontynuowała związek z Tennysonem, który pomagał jej odzyskać pamięć. Gdy Zakon ponownie zaczął działać, dziewczyna wraz z drużyną AB10 starła się odnaleźć fundatorów ich nowego sprzętu. Śledztwo doprowadziło bohaterów do zaginionego ojca Ashley, Johna Oriona, który po ujrzeniu córki starał się uciec od Zakonu, jednak zginął w walce w ramionach Adriana. Ashley dotkliwie przeżyła stratę ojca, którego ledwo pamiętała. Następnie ekipa wdała się w konflikt z Zegarmistrzem - przestępcą, który potrafił władać czasem i za sprawą którego Ashley odzyskała wspomnienia.

Ashley wspierała Adriana, gdy ten musiał stawić czoła egzaminowi, który wyłonić miał prawowitego właściciela nowego Omnitriksa Mark III. Uświadomiła mu, że niezależnie od jego decyzji, ona zawsze będzie przy nim, dlatego Tennyson oświadczył się jej i porzucił dotychczasową karierę, by studiować wraz z Ashley.

Ostatecznie para wzięła ślub i zamieszkała w Los Angeles. Wkrótce Ashley zaszła w ciążę, a Adrian wyruszył w niebezpieczną podróż, w trakcie której na świat przyszedł ich syn John Tennyson.

Biografia

Wczesne życie

Ashley jest córką naukowca Johna Oriona i malarki Cassidy Blake. Urodziła się 21 czerwca 2021 roku w Bellwood i tam zamieszkała z rodzicami. Gdy miała 4 lata jej rodzice wyszli z domu do pracy i nigdy nie wrócili. Opiekę nad Ashley sprawowała jej babcia Josephine.

Rekrutacja do Zakonu Zabójców

Ashley żyła szczęśliwie wraz ze swoją babcią do czasu, gdy dziewczyna skończyła dziesiąte urodziny. Dom, w którym mieszkały napadła grupa wojowników o pseudonimie "Zakon Zabójców". Napastnicy szukali cennych danych doktora Johna Oriona, które miały znajdować się w budynku. Nie znaleźli niczego, ale porwali Ashley, która zamieszkała w wielkiej rezydencji, w której znajdowała się siedziba Zakonu.

Od 12. roku życia Ashley rozpoczęła szkolenie na asasyna. Z trudem godziła swoje obowiązki uczennicy i młodego zabójcy. Gdy dowiedziała się, że jej babcia umarła na zawał, postanowiła przerwać szkolenie. Lider organizacji nie pozwolił jej na to i stwierdził, że jest gotowa na swoją pierwszą ofiarę.

Spotkanie Adriana Tennysona

W szkole Ashley spotkała sławnego bohatera Adriana Tennysona, który najwyraźniej coś do niej czuł. Po zajęciach dziewczyna zawsze przesiadywała w bibliotece. Tam ponownie spotkała Adriana i zaczęła z nim rozmawiać. Podczas rozmowy zauważyła, że chłopak nie jest taki egoistyczny i arogancki, jak początkowo sądziła. Wspólnie postanowili iść na spacer do parku, gdzie znaleźli mnóstwo tematów do wspólnej rozmowy.

Po krótkim spacerze Ashley powiedziała chłopakowi, że musi wracać do domu, jednak Adrian zabrał ją na wycieczkę po mieście. Spędzili razem miłe chwile, robiąc zdjęcia i żartując. Gdy dostrzegają śledzących Tennysona paparazzich, oboje tracą humor. Postanawiają uciec do lasu, ale ostatecznie gubią się. Ashley jest zdenerwowana na Adriana za to, że zachowuje się jak gwiazda i nie zna „normalnego” życia. Chłopak odbiega od tematu i rozbawia ją żartami. Jednak gdy chłopak powiedział jej, że nie mogą być razem, bo dziewczyna nie jest sławna, ta denerwuje się i ucieka, niszcząc jego aparat.

Wracając do domu, Ashley zostaje sfotografowana przez paparazzich. Przed rezydencją Zakonu zastała tłum ludzi i fotoreporterów, którzy chcieli udzielić wywiadu z dziewczyną. Ashley stwierdziła, że nigdy nie poznała "tego" Adriana Tennysona, którego każdy uwielbia. Chwilę potem przyleciał Adrian, który po rozmowie z siostrą zrozumiał swój błąd i i szczerze ją przeprosił. Przyznał, że za nią szaleje i rozkazał paparazzim odejść, po czym pocałował Ashley. Gdy dziewczyna wróciła do pokoju Król Zakonu nie był zadowolony z powodu reporterów czyhających pod rezydencją, za co skarcił ją i kazał jej skupić się na szkoleniu.

Randka z Tennysonem

Wkrótce.

Wygląd fizyczny

AB10

1, 2, 3 Sezon

Ashley ma długie blond włosy które czasami związuje, niebieskie oczy i bladą skórę. Zazwyczaj ubiera się w niebieską koszulkę, dżinsy i trampki. Czasami ubiera się w jasną koszulkę i niebieską kamizelkę lub w wyblakłe, bordowe spodnie, szarą koszulę i ciemny sweter. W odcinku "Tożsamość" zaobserwowano ją w jasnokremowej koszuli, jasnozielonym (wyblakłym) płaszczu ze złotymi guzikami i kołnierzem i ze złotym paskiem.

Gdy należała do Zakonu Zabójców nosiła czerwono-złoty kombinezon z symbolem zakonu, hełm z wizjerem i czarną pochwę na miecz.

4 Sezon

W 4 sezonie jej stroje zmieniają się w kliku odcinkach:

  • W odcinku "Spotkania rodzinne" nosiła białą bluzę, dżinsy i trampki.
  • W odcinku "Szkolna zabawa", w szkole ubrana była w szary sweter, spodnie i trampki. Na balu nosiła granatową sukienkę z białym pasem i szpilki.
  • W odcinku "Miasto zwane Paryż" ubrana była w niebieską sukienkę.

AB10: Ewolucja

Ashley nie zmieniła się bardzo. Oprócz tego, że jej niebieski T-shirt ma teraz ciemniejsze paski na kołnierzu i na rękawach.

AB10: Finał

Ashley wyszła za mąż za Adriana i razem spodziewają się dziecka. Widziana była w jasnej koszuli na ramiączkach i wyblakłych spodniach. Po swojej rezydencji lubi chodzić boso. Jej pidżama to biała koszulka i białe spodenki.

Osobowość

Wkrótce.

Umiejętności

Zdolności

  • Inteligencja: Wkrótce.
  • Zwiększona szybkość: Wkrótce.
  • Zwiększona zwinność: Wkrótce.
  • Zwiększony refleks: Wkrótce.
  • Skrytobójstwo: Wkrótce.
  • Umiejętności bojowe: Wkrótce.
  • Umiejętności strzeleckie: Wkrótce.
  • Umiejętności akrobatyczne: Wkrótce.
  • Umiejętności taktyczne: Wkrótce.
  • Umiejętności śledcze: Wkrótce.
  • Umiejętności hakerskie: Wkrótce.
  • Umiejętności złodziejskie: Wkrótce.
  • Pamieć fotograficzna: Wkrótce.
  • Wielojęzyczność: Wkrótce.

Wyposażenie

Bronie

  • Katana: Wkrótce.
  • Shurikeny: Wkrótce.
  • Kije escrima: Wkrótce.

Inne wyposażenie

Relacje

Main.png Osobny artykuł: Ashley Orion/Relacje

Rodzina

Sprzymierzeńcy

  • Wkrótce - Wkrótce.

Wrogowie

  • Wkrótce - Wkrótce.

Występy

Wkrótce.

Ciekawostki

  • Znakiem zodiaku Ashley są bliźnięta.

Przypisy

Zobacz też

Lista bohaterów z AB10
Główni bohaterowie
Adrian TennysonBeniamin TennysonAmanda TennysonEthan LevinAshley OrionKitty Blue
Drugoplanowi bohaterowie
Ben TennysonAtlanciDizoJohn OrionCassidy Orion
Pozostali
Wkrótce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki