FANDOM

Amfitron
Nieznane
Szablon:TabberINF
Informacje
Gatunek Firstlizard
Planeta Nieznana
Ciało Humanoidalny gad
Forma ostateczna Ostateczny Amfitron
Moce i zdolności
Umiejętności Zwiększona szybkość
Zwiększona zwinność
Zwiększona skoczność
Zwiększony refleks
Zwiększona siła
Lot
Chowane skrzydła
Ostre pazury
Chwytny ogon
Bieganie po wodzie i ścianach
Twórcy
Twórcy Benios912
Galeria

Amfitron to kosmita z próbki DNA Firstlizarda z nieznanej planety.

Wygląd

AB10

Amfitron ma zielono-brązową skórę i ciemnozielony pancerz pokrywający ciało. Ma długie pazury, ogon a między palcami błony. Posiada duże brwi które łączy mały nos. Pod łopatkami umieszczone są wielkie, przeźroczyste, owadzie skrzydła. Ma brązowe oczy i nosi symbol Ultimatrixa/Omnitrixa Finis na klatce piersiowej.

AB10: Ewolucja

Zmienił się jego styl animacji. Ma teraz ciemniejszy pancerz pokryty małymi kolcami. Ma dłuższe brwi które kierują się do tyłu. Ma brązowe oczy i nosi symbol Ultimatrixa/Omnitrixa Finis na klatce piersiowej.

AB10: Finał

Jego skóra stwardniała i ma ciemniejszy kolor. Ogon pokryty został twardymi płytami kostnymi. Brwi posiadają więcej kolców i są bardziej szpiczaste. Nosi symbol Omnitrixa Finis na klatce piersiowej.

Moce i umiejętności

Amfitron jest niezwykle szybki i zwinny. Może osiągnąć prędkość 500 mph (ok. 805 km). Potrafi tworzyć tornada przez siłę dośrodkową poprzez bieg w małym kręgu. Niesamowity refleks towarzyszący tej prędkości pozwala Amfitronowi z łatwością szybko uniknąć ataków. Potrafi chodzić po ścianach oraz dobrze pływać dzięki błonom między palcami. Dzięki skrzydłom wysuwanym spod łopatek może latać. Jest bardzo wytrzymały i silny.

Wady

Jego szybkość nie zawsze działa na wszystkich powierzchniach, jak lód lub silny klej.

Kiedy zamoczy swoje skrzydła, nie jest w stanie latać.

Występy

AB10

AB10: Ewolucja

Ciekawostki

Zobacz też