FANDOM

Ta strona obejmuje relacje Adriana Tennysona z innymi postaciami w serii.

Krewni

Beniamin Tennyson

Beniamin to brat bliźniak Adriana. Między nimi trwa ciągła rywalizacja. Obaj są dobrymi przyjaciółmi i partnerami. Często razem żartują czy nawet współpracują przy ruchach walki by łatwo pokonać wroga.

Amanda Tennyson

Amanda jest młodszą siostrą Adriana. Wydaje się, że się ze sobą całkiem dobrze dogadują.

Ethan Levin

Ethan to kuzyn Adriana. Jest od niego starszy o rok. Adek, Benio i Ethan często ze sobą konkurują. Adek jest oczywiście lepszym dowcipnisiem i z powodzeniem upokarza Ethana na ogromną skalę.

Związki

Ashley Orion

Ashley to dziewczyna Adriana. Chłopak bardzo ją kocha i jest w stanie się dla niej poświęcić. Nie wyobraża sobie bez niej życia. Gdy dowiedział się, że jest członkinią Zakonu Zabójców był zszokowany ale nadal ją kochał. Gdy straciła część pamięci, obiecał, że pomoże jej ją odzyskać.

Sojusznicy

Kitty Blue

Wkrótce.

Dizo

Adek i Dizo początkowo byli wrogami. Później gdy Dizo wstąpił w szeregi Hydraulików zaczęli się ze sobą dogadywać.

Wrogowie

Argax

Adek postrzega go jako największego wroga. Próbowali zabić siebie wiele razy, ale nie odnieśli sukcesu. Argax stwierdził, że Adek i Benek są jak "korzeń wszelkiego zła", udowadniając, jak bardzo nimi gardzi.

Vidar

Wkrótce.

Leon

Wkrótce.

Król Zakonu Zabójców

Wkrótce.

Annubis

Wkrótce.