FANDOM

Żabia
Froggy
Szablon:TabberINF
Informacje
Gatunek Magnumranam
Planeta Nieznana
Ciało Okrągły płaz
Forma ostateczna Ostateczny Żabia
Moce i zdolności
Umiejętności Spożywanie substancji stałych
Zamienianie substancji stałych w energetyczne pociski
Strzelanie energetycznymi pociskami
Silne kwasy żołądkowe
Pojemny żołądek
Zwiększona skoczność
Długi język
Oddychanie pod wodą
Twórcy
Twórcy Benios912
Galeria

Żabia to kosmita pochodzący z próbki DNA Magnumranama z nieznanej planety.

Wygląd

AB10

Żabia jest okrągłym, seledynowym kosmitą z jaśniejszym brzuchem. Posiada krótkie kończyny, dużą paszczę pełną ostrych zębów i gruby, mocny żabi język. Jego skóra pokryta jest śluzem. Ma brązowe oczy i nosi symbol Ultimatrixa/Omnitrixa Finis na klatce piersiowej.

AB10: Ewolucja

W serii "AB10: Ewolucja", Żabia zmienił się tylko animacją. Nosi symbol Ultimatrixa/Omnitrixa Finis na klatce piersiowej.

AB10: Finał

W "AB10: Finał", Żabia jest bardziej muskularny i ma poważniejszą twarz. Ma większe brwi i z paszczy wystają mu dwa zęby. Nosi symbol Omnitrixa Finis na klatce piersiowej.

Umiejętności

Żabia ma bardzo silny język, który może się rozciągać, pozwalając mu na złapanie dużych obiektów. Spożywana materia jest zmieniana w energetyczne pociski, które mogą być wydalane z wielką dokładnością.

Żabia dzięki silnym, żabim nogą może skakać na ogromne wysokości. Po upadku na ziemię jest w stanie wytworzyć silną falę uderzeniową. Potrafi również świetnie pływać i oddychać pod wodą.

Wady

Gdy Żabia przewróci się nie może wstać. Zależy to od tego, że ma dwie małe nóżki, które ledwie utrzymują ciężar jego ciała.

Występy

AB10

AB10: Ewolucja

Ciekawostki

Wkrótce.

Zobacz też